II. Marketing
1. Reklama a marketing včetně reklamní komunikace, průzkumu trhu a veřejného mínění, ankety spokojenosti zákazníků
Distribuční společnost CLAAS používá Vaše údaje pro reklamní a marketingové účely, včetně reklamní komunikace (např. průzkum trhu a veřejného mínění, průzkumy spokojenosti zákazníků).
Reklamní komunikace zahrnuje značky CLAAS a výrobky třetích stran, které jsou prodávány společnostmi skupiny CLAAS, pokud se jedná o výrobky, které výrobky značky CLAAS doplňují nebo podporují jejich funkci (např. zařízení na obdělávání půdy, hnojení, hnojicí technika, technika výsevu, ochrana rostlin, software pro management farem). Kontakt probíhá přes kanály uvedené v prohlášení o souhlasu (např. pošta, e-mail vč. newsletteru, telefon/Messenger, push zprávy např. na webových stránkách, v aplikacích). Pokud udělíte svůj souhlas s předáváním reklamních push zpráv pro webové stránky, popř. aplikace, budeme Vám předávat push zprávy z následujících aplikací: claas.com, connect.claas.com, CLAAS connect.
Právním základem pro zpracování údajů je Vás souhlas, čl. 6 odst. 1 věta 1 písm. a) GDPR. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat s účinkem do budoucna, viz odstavec A.VI.
Distribuční společnost CLAAS shromažďuje Vaše údaje získané přes webovou stránku také z pověření společností CLAAS KGaA mbH1, CLAAS Global Sales GmbH2, CLAAS Service and Parts GmbH3 a partnerů CLAAS4 a těmto je předává pro účely reklamních a marketingových opatření, včetně reklamní komunikace (např. reklamní kontaktování přes Vámi zvolené kanály, průzkum trhu a veřejného mínění, průzkumy spokojenosti zákazníků). Právním základem pro zpracování údajů je Vás souhlas, čl. 6 odst. 1 věta 1 písm. a) GDPR. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat s účinkem do budoucna, viz odstavec A.VI. Tyto strany údaje zpracovávají jako samostatné odpovědné místo. V budoucnu plánujeme, že zpracování údajů stran bude v tomto kontextu probíhat mezi stranami ještě více společně.
Za tímto účelem zpracovávají strany společně tyto údaje:
- osobní identifikační údaje (např. příjmení, jméno, adresa, CLAAS ID, titul a funkce ve společnosti, datum narození)
- kontaktní údaje (telefonní číslo, e-mailová adresa)
- údaje o společnosti (název společnosti, adresa, zaměření společnosti, velikost společnosti, informace o vozovém parku, zákaznické číslo, historie společnosti (např. datum nákupu nebo prvního použití Vašeho stroje), údaje o obratu, informace o prováděných činnostech (např. návštěvy zákazníků, předvádění výrobků),
- informace a analýzy zájmů a uživatelského chování (např. zájem o výrobky, zájem zákazníků, preferované nebo zvolené komunikační kanály, zájem o investice nebo nákupy, informace o zakoupených nebo pronajatých výrobcích a využívaných službách (např. testovací jízdy, předvádění strojů, akce, platformy jako CLAAS connect, aplikace, financování), historie zákazníků, údaje o obratu, informace o otevření, kliknutí a odezvách z newsletterů, aplikací, webových stránek a kanálů sociálních médií, informace, které jsou o jednotlivcích získávány oprávněně, např. prostřednictvím analýz poptávky a potenciálu zákazníků, jako je možné období, kdy potřebujete nový stroj, náhradní díl nebo službu, historie kampaní a reakce na opatření přímého marketingu, zpětná vazba z průzkumů spokojenosti zákazníků)
- údaje o strojích (základní údaje o stroji, údaje o výkonnosti stroje a provozní údaje stroje, tj. číslo stroje a související atributy, jako je výrobce, kategorie výrobku, skupina výrobků, klasifikace výrobků, model, typ stroje, vybavení, konfigurace, obdělané hektary, počet vyrobených balíků, provedené fůry, provozní hodiny)
Přitom se jedná o údaje, které strany shromažďují společně s Vaším marketingovým souhlasem nebo za účelem přímé reklamy, popř. takové, které poskytnete jedné ze stran v průběhu obchodního vztahu nebo které vyplývají z využívání výrobků, služeb nebo výkonů výše uvedených stran. Strany spojí tyto údaje za účelem vytvoření Vašeho uživatelského profilu a přiřadí je k Vašemu profilu v naší databázi. Strany používají takto shromážděné údaje a získané informace k určení, jaké informace a nabídky Vás s největší pravděpodobností zajímají, za účelem reklamního kontaktu. Cílem je sladit naše reklamní oslovení s Vašimi zájmy a optimalizovat pro Vás naše nabídky. Ohledně Vaší spolupráce strany zvlášť sjednaly, která z nich plní jaké povinnosti podle GDPR. To se týká zejména ochrany Vašich práv a plnění informačních povinností podle čl. 13 a 14 GDPR. V zásadě se můžete ohledně Vašich práv subjektu údajů obrátit na tu stranu, která dané údaje shromažďuje. Pokud je ke splnění Vašeho práva subjektu údajů – zejména při uplatnění nároků na výmaz a práva na přenositelnost údajů – potřeba součinnost společnosti CLAAS KGaA mbH jakožto provozovatele základní systémové architektury, tato ve spolupráci s ostatními stranami uplatní příslušná práva subjektu údajů.
V jednotlivém případě a na pečlivém zvážení Vás budou strany kontaktovat za účelem reklamy pro značku CLAAS (např. nabídka dodatečných služeb, reklamní nabídka výrobků a služeb, pozvánka na akce, jako je představení výrobků, průzkum trhu a veřejného mínění, průzkumy spokojenosti zákazníků) a výrobky třetích stran, které jsou prodávány společnostmi skupiny CLAAS, popř. partnery CLAAS, pokud se jedná o výrobky, které výrobky značky CLAAS doplňují nebo podporují jejich funkci (např. zařízení na obdělávání půdy, hnojení, hnojicí technika, technika výsevu, ochrana rostlin, software pro management farem) i bez předložení marketingového souhlasu. Právním základem je čl. 6 odst. 1 věta 1 písm. f) GDPR. Předpokladem pro přímý marketing založený na oprávněném zájmu je, aby k tomu byly splněny použitelné právní požadavky a abyste nevznesli námitku proti zpracování svých údajů za účelem reklamního oslovení a byli jste informováni o svém právu vznést námitku podle čl. 21 GDPR (viz také odstavec A.VI. této informace o ochraně osobních údajů).
Právním základem pro ukládání technických a odborných dokumentačních a protokolárních údajů za účelem zdokumentování Vašeho souhlasu je čl. 6 odst. 1 věta 1 písm. c), f) GDPR. Reklamní komunikaci zpravidla provádí poskytovatel služeb (např. marketingové agentury, lettershopy, poskytovatelé IT služeb, CRM, poskytovatelé messengerových služeb), kteří fungují jako smluvní zpracovatelé. Jedná se přitom také o poskytovatele služeb se sídlem ve třetí zemi, mimo jiné v USA, UK, viz odstavec A.IV. (Přesun do třetí země).